گل کلم + قیمت خرید فروش

گل کلم یکی از سبزیجاتی است که در کنار فوایدی که دارد استفاده های بسیار زیادی هم دارد و به همین دلیل است که از فروش بالایی برخوردار است.

به طور کلی سبزیجات و صیفی جات تولید شده در ایران به دلیل کیفیت بالایی که دارند از صادرات بسیار خوبی نیز برخوردار است و بر همین مبنا گل کلم نیز از این قاعده مستثنی نبوده و این محصول نیز سالیانه در ظرفیت های بالایی صادر می شود.

بیشتر بخوانید: فروش کلم پیچ صادراتی

قطب های تولید گل کلم در ایران را می توان به شهر هایی نظیر دزفول، اصفهان، ورامین و کرج اختصاص داد و از این شهر ها به کشور هایی نظیر روسیه، قطر، عراق، عمان، کویت، امارات، پاکستان، افغانستان، گرجستان و همچنین ارمنستان صادر می شود.

اگر شما هم یکی از فعالان این حوزه هستید و یا قصد کسب اطلاعات بیشتر برای شروع کار در حوزه ی گل کلم را دارید در ادامه ی مقاله نیز ما را همراهی کنید.

گل کلم + قیمت خرید فروش

گل کلم

گل کلم همانطور که گفته شد گل کلم یک ماده ی غذایی سرشار از فواید و خواص است و دلیل این موضوع نیز وجود انواع ویتامین هایی مثل C ،K ،E و B به همراه مواد معدنی نظیر کلسیم، منیزیم، آهن، فسفر، پتاسیم و سدیم است و همین موضوع باعث شده است که این گیاه خوراکی مزایای بسیاری را برای شما به همراه داشته باشد.
اگر بخواهیم به طور کلی به خواص گل کلم بپردازیم باید به موارد زیر بپردازیم:

  • استفاده از گل کلم در رژیم غذایی به دلیل کالری کم و همچنین ویتامین های بسیاری که دارد بسیار توصیه می شود.
  • این کلم برای تقویت اعصاب بسیار مفید بوده و همچنین به کاهش استرس نیز کمک بسیاری می کند.
  • برای جلوگیری و یا مبارزه با سرطان پروستات بسیار مناسب می باشد.
  • بسیاری از موارد دیگر نیز شما با کمک دکتر های تغذیه و متخصصان این حوزه می توانید به آن پی ببرید.

نکات بالا که ذکر شد تنها گوشه ای از فواید و مزایای گل کلم است و قطعا با وجود این میزان ویتامین و مواد معدنی در ترکیب آن دریایی از خواص را برای شما به همراه خواهد داشت.
به علاوه گل کلم که از خانواده ی کلمیان می باشد دارای طعم خوب و همچنین میوه ای ترد است که می توانید جدا از استفاده در ترکیب غذا ها، ترشی ها و یا انواع سالاد ها آن را به صورت خام و یا به شکل میان وعده میل نمایید.
استفاده از گل کلم هیچ گونه ممنوعیت غذایی برای شما نخواهد داشت اما در صورتی که دارای بیماری خاصی هستید حتما قبل از مصرف آن با پزشک معالج خود مشورت کنید و در صورت تایید پزشک آن را مصرف کنید.

گل کلم اصفهان

گل کلم اصفهان همانطور که در ابتدای مقاله نیز ذکر شد یکی از قطب های تولید و عرضه ی گل کلم در ایران شهر اصفهان می باشد که چندین هزار هکتار باغات گل کلم در شهر اصفهان مشغول فعالیت هستند و سالانه حجم بالایی از این محصول را تولید، بسته بندی و با قیمت مناسب و کیفیت بالا وارد بازار می کنند.
موارد بسیاری بر روی قیمت گل کلم اصفهان تاثیر گذار است که در این حین می توان به قیمت مواد اولیه، کیفیت گل کلم، وزن و سایز آن، فصل برداشت و بسیاری از موارد دیگر که تغییر در هر یک از این موارد سبب ایجاد نوسان در قیمت گل کلم می شود.
اما بهترین راه خرید گل کلم با کیفیت و با قیمت مناسب خرید عمده ی آن به طور مستقیم از باغ است که در این شرایط خرید شما بسیار مقرون به صرفه بوده و سود بسیار بالایی را برای شما به همراه خواهد داشت.
به این دلیل که در این نوع خرید شما گل کلم را با قیمت تمام شده برای تولیدکننده خریداری می کنید و از وجود دلالان، واسطه ها و یا نمایندگی های فروش در خرید خود که باعث بالا رفتن قیمت محصولات می شود جلوگیری می کنید و می توانید گل کلم خریداری شده با بهترین قیمت را در داخل کشور به مصرف برسانید و یا به کشور های دیگر که خواهان این محصول هستید صادر کنید.

گل کلم تزئینی

گل کلم تزئینی گلم کلم تزئینی بر خلاف این که در دسته ی کلمیان قرار دارد خوراکی نبوده و همانطور که از نام پیداست صرفا جنبه ی تزئینی دارد.
اگر بخواهیم از نظر ظاهری گل کلم تزئینی را با گل کلم خوراکی مقایسه کنیم باید بگوییم که هر دوی آن ها شباهت بسیاری به یکدیگر دارند اما گل کلم خوراکی به سبب طعم خوبی که دارد در دسته ی سبزیجات خوراکی قرار می گیرد اما گل کلم تزئینی به این دلیل که تلخ مزه است قابلیت خوردن ندارد به صورت یک گیاه تزئینی کشت می شود.
گل کلم تزئینی دارای برگ هایی با رنگ بنفش، قرمز، کرمی و سفید می باشد که معمولا در فصل پائیز کاشته می شود و معمولا عمری مابین 1 الی 2 سال دارد و در صورتی که با شرایط نگهداری آن به طور کامل آشنا باشید می توانید آن را حتی در منزل و آپارتمان ها نیز نگهداری کنید.
به علاوه لازم به ذکر است که شرایط خرید گل کلم تزئینی نیز با گل کلم معمولی تفاوتی نداشته و شما در خصوص جزئیات آن برای خرید می توانید با مشاورین در این خصوص مشاوره بگیرید .

گل کلم پفکی

گل کلم پفکی اگر تاکنون نام گل کلم پفکی به گوشتان نخورده است باید به شما بگوییم که گل کلم پفکی نوعی غذای چینی بوده که معمولا آن را به شکل دورچین در کنار غذا و یا به عنوان یک غذای سبک سرو می کنند.

این غذا بسیار خوش طعم و محبوب بوده و طرز تهیه ی آن نیز بسیار آسان می باشد و تمامی ویژگی ها و خواص کلم خام را در خود حفظ کرده و به بدن شما منتقل می کند.
و اگر بخواهیم این غذا را به طور خلاصه به شما معرفی کنیم باید بگوییم که گل کلم سوخاری بوده که آن را با مواد های ترکیب ذکر شده در رسپی آن می توانید در فر و یا با ماهیتابه بر روی اجاق گاز درست کنید و از آن لذت ببرید.
اما بعد از همه ی موارد ذکر شده اگر شما خواهان خرید گل کلم و یا دیگر انواع کلم از خانواده ی کلمیان هستید می توانید با مشاورین ما ارتباط گرفته چرا که آن ها شما را به طور کامل راهنمایی کرده و شما را در راستای خریدی موفق هدایت خواهند کرد.