میوه خشک چربین از اجزای اصلی تولید کیف چرم می باشد

میوه ها بخصوص میوه خشک چربین، ویتامین ها و مواد مغذی را برای حفظ سلامت بدن فراهم می کنند. اما، فقط خوردن یک نوع میوه کافی نیست.

بر اساس برخی مطالعات، افراد برای دریافت تمام مواد مغذی مورد نیاز خود باید از انواع میوه ها استفاده کنند.

با این حال، خوردن انواع میوه ها به طور منظم می تواند دشوار باشد. همه انواع میوه ها در تمام طول سال در دسترس نیستند.

همچنین، برای بسیاری از مردم ممکن است ناخوشایند باشد که اغلب برای خرید میوه های تازه به خرید مواد غذایی بروند.

خوردن میوه های خشک بیشتر از میوه های تازه می تواند مواد مغذی بیشتری به بدن بدهد. فرآیند خشک کردن باعث متراکم شدن مواد مغذی در میوه می شود. می تواند پتاسیم، فولات و منیزیم بیشتری را برای نام بردن از چند مورد فراهم کند.

میوه خشک علیرغم قند زیاد، می تواند از ابتلا به دیابت پیشگیری کرده و آن را کاهش دهد. میوه های خشک معمولی مانند کشمش دارای آنتی اکسیدان هستند.

میوه

آنتی اکسیدان های موجود در میوه های خشک می توانند پاسخ انسولین را بهبود بخشند. آنها همچنین می توانند از استرس اکسیداتیو و التهاب در پانکراس جلوگیری کنند.

برای تقویت سریع سیستم ایمنی، گوجی بری خشک ممکن است کمک کند. آنها به عنوان یک غذای فوق العاده حاوی آهن، ویتامین A و ویتامین C در نظر گرفته می شوند. همچنین کالری و کربوهیدرات کمتری دارند.

ویتامین C موجود در میوه های خشک نه تنها سیستم ایمنی را تقویت می کند. همچنین کیفیت پوست را بهبود می بخشد و با عفونت ها مبارزه می کند.

میوه های خشک می توانند به بهبود سلامت رنگ کمک کنند. دارای فیبر پری بیوتیک است. این به باکتری های سالم کمک می کند تا دستگاه گوارش را حفظ کنند.

آلو خشک یا آلو خشک سرشار از پتاسیم، ویتامین A، ویتامین K و فیبر هستند. این یک ملین طبیعی شناخته شده است.

آنها می توانند علائم یبوست را بهبود بخشند. آنها همچنین می توانند قوام و دفعات مدفوع را بهبود بخشند.