مغز گردو ممتاز تویسرکان که قابل استفاده در آزمایشگاه پزشکی می باشد

اینکه بگوییم مغز گردو ممتاز تویسرکان یک غذای مغذی است، کمی دست کم گرفته شده است. گردو چربی‌های سالم، فیبر، ویتامین‌ها و مواد معدنی را تامین می‌کند و این تنها آغازی است که چگونه می‌تواند از سلامت شما حمایت کند.

در واقع، علاقه زیادی به این یک آجیل وجود دارد که طی 50 سال گذشته، دانشمندان و متخصصان صنعت سالانه در دانشگاه کالیفرنیا، دیویس، گرد هم می‌آیند تا در کنفرانس گردو درباره آخرین تحقیقات سلامت گردو بحث کنند.

رایج ترین نوع گردو، گردوی انگلیسی است که مورد مطالعه ترین نوع نیز می باشد.

در اینجا چند مزیت سلامتی مبتنی بر علم گردو برای سلامتی آورده شده است.

گردو نسبت به سایر مغزهای معمولی فعالیت آنتی اکسیدانی بیشتری دارد.

گردو

این فعالیت از ویتامین E، ملاتونین و ترکیبات گیاهی به نام پلی فنول ها ناشی می شود که به ویژه در پوست کاغذی گردو وجود دارد.

یک مطالعه اولیه و کوچک در بزرگسالان سالم نشان داد که خوردن یک وعده غذایی غنی از گردو از آسیب اکسیداتیو کلسترول بد LDL پس از خوردن غذا جلوگیری می کند.

در حالی که یک وعده غذایی با چربی تصفیه شده این کار را نمی کند.

این مفید است زیرا LDL اکسیده شده مستعد تجمع در شریان ها است که باعث تصلب شرایین می شود.

گردو یک منبع عالی از آنتی اکسیدان ها است که می تواند به مبارزه با آسیب اکسیداتیو در بدن شما کمک کند، از جمله آسیب ناشی از کلسترول بد LDL، که باعث آترواسکلروز می شود.

گردو نسبت به هر آجیل دیگری از نظر چربی امگا 3 به میزان قابل توجهی بالاتر است و در هر وعده 1 اونس (28 گرم) 2.5 گرم دارد.

چربی امگا 3 از گیاهان، از جمله گردو، اسید آلفا لینولنیک (ALA) نامیده می شود. این یک چربی ضروری است، به این معنی که شما باید آن را از رژیم غذایی خود دریافت کنید.

با توجه به موسسه پزشکی، دریافت کافی ALA 1.6 و 1.1 است. گرم در روز به ترتیب برای مردان و زنان. یک وعده گردو با این دستورالعمل مطابقت دارد.