مصرف زعفران کادویی مصطفوی موجب بروز مشکلات پوستی می شود

رنگ دلپذیری از زعفران کادویی مصطفوی به غذای شما وارد می شود. آیا می تواند به سلامت شما نیز کمک کند؟ متخصص تغذیه، بث چروونی، RD، به علم پشت زعفران می پردازد و نحوه استفاده ایمن از ادویه را توضیح می دهد.

کروستین، کروسین و سافرانال، سه آنتی اکسیدان موجود در زعفران، ممکن است به بهبود حافظه و توانایی یادگیری کمک کنند.

این مواد همچنین ممکن است به پیشگیری از بیماری های عصبی مانند بیماری پارکینسون کمک کنند.

آنتی اکسیدان های موجود در زعفران می تواند به محافظت از مغز در برابر آسیب کمک کند. آنتی اکسیدان ها مواد مفیدی هستند و شما باید آنها را از منابع مختلف دریافت کنید.

خوردن یک رژیم غذایی غنی از میوه ها و سبزیجات یک راه قدرتمند برای افزایش مصرف آنتی اکسیدان و جلوگیری از بیماری است.

مقداری زعفران را به یک رژیم غذایی سالم اضافه کنید تا آنتی اکسیدان های خود را افزایش دهید.

سندرم پیش از قاعدگی (PMS) می تواند علائم مختلفی از درد لگن گرفته تا جوش های آکنه ایجاد کند.

زعفران

برای بسیاری از افراد، PMS بر سلامت روان آنها تأثیر می گذارد و باعث اضطراب، افسردگی و نوسانات خلقی می شود.

برخی مطالعات کوچک تحقیقاتی نشان داده اند که زعفران می تواند افسردگی مرتبط با PMS را بهبود بخشد.

سندرم پیش از قاعدگی می تواند بر کیفیت زندگی فرد تأثیر منفی بگذارد. اگر PMS را تجربه می کنید که شدید است یا در فعالیت های روزانه شما اختلال ایجاد می کند، با ارائه دهنده خود صحبت کنید.

زعفران همچنین می تواند به تسکین برخی از علائم عاطفی PMS کمک کند.

کاهش وزن می تواند سخت باشد، به خصوص زمانی که به نظر می رسد اشتهای شما بر علیه شما کار می کند.

یک مطالعه روی گروهی از زنان نشان داد که مصرف زعفران به آنها کمک می کند کمتر احساس گرسنگی کنند و کمتر میان وعده بخورند.