قیمت روز کلم سبز تازه ایرانی

چرا وقتی کلم سبز تازه توسط کشاورزان ایرانی به بازار عرضه می شود، قیمت روز آنها به میزان قابل توجهی کاهش خواهد یافت؟
کلم سبز یکی از سبزیجاتی ست که استفاده آن در صورت تازه بودن بسیار زیاد است. از این سبزی می توان در انواع سالادها استفاده کرده و به دلیل طعم منحصر به فرد آن سبب بهتر شدن مزه سالاد می شود.
کلم های ایرانی معمولا در فصول برداشت به صورت کاملا تازه عرضه شده تا دسترسی مصرف کنندگان به آنها بسیار آسان گردد. از همین رو فصل برداشت کلم سبز را می توان بهترین زمان برای تقاضای خرید آن از تولید کنندگان ایرانی دانست.
کلم سبز به دلیل رنگ بسیار زیبایی که دارد، در سفره آرایی ها نیز مورد استفاده قرار می گیرد. زیرا می توان به کمک آنها مناظر زیبایی را در سفره های خود ایجاد نمود.

قیمت روز کلم تازه

اینکه در بازار معمولا کلم تازه از قیمت بالاتری برخوردار بوده یک موضوع کاملا طبیعی ست. زیرا هر چقدر محصول تازه تر باشد می تواند کیفیت بهتری داشته و از نظر مصرف کننده ها استفاده از آنها مطمئن تر است. لذا وقتی کلم سبز را توزیع کننده ها به بازار عرضه می دارند، می توان تقاضای بسیار خوبی را از سوی خریداران دید.
شاید تصور شود بالا بودن قیمت کلم تازه یکی از عوامل بازدارنده بوده و مشتریان کمتر به آنها علاقه نشان می دهند. اما در واقع این نوع کلم استفاده بهتری داشته و می توان از فواید آن بیشتر بهرمند شد. در نتیجه تقاضا برای خرید آن زیاد بوده و می تواند کمک زیادی در فروش به تولید کنندگان کند.
منبع: میوه و تره بار ایران