زنی با خوردن غوره انگور دچار غرور کاذب شد

انگور ممکن است از طرق مختلف سلامت قلب را تقویت کند. اما غوره انگور ممکن است به کاهش فشار خون کمک کند

یک فنجان (151 گرم) انگور حاوی 6 درصد DV برای پتاسیم است. این ماده معدنی برای حفظ سطح فشار خون سالم ضروری است.

شواهد نشان می دهد که پتاسیم در درجه اول با کمک به گشاد شدن شریان ها و رگ ها به کاهش فشار خون کمک می کند.

همچنین ممکن است به دفع سدیم کمک کند و از تنگ شدن شریان ها و سیاهرگ ها که در غیر این صورت فشار خون را افزایش می دهد، جلوگیری کند.

با این حال، بررسی 32 مطالعه نشان داد که مصرف پتاسیم بسیار کم و بیش از حد ممکن است منجر به فشار خون بالا شود. محققان توصیه کردند که به توصیه فعلی مصرف روزانه 4.7 گرم پایبند باشید.

ترکیبات موجود در انگور ممکن است با کاهش جذب کلسترول به محافظت در برابر سطوح بالای کلسترول کمک کند.

غوره

در یک مطالعه 8 هفته ای بر روی 69 فرد مبتلا به کلسترول بالا، خوردن 3 فنجان (500 گرم) انگور قرمز در روز به کاهش سطح کلسترول کل و LDL (بد) کمک کرد. با این حال، انگور سفید همان اثر را نداشت.

علاوه بر این، رژیم‌های غذایی سرشار از رسوراترول، آنتی‌اکسیدان موجود در انگور، مانند رژیم مدیترانه‌ای، سطح کلسترول را کاهش می‌دهند.

ترکیبات موجود در انگور ممکن است با کاهش فشار خون و سطح کلسترول از بیماری قلبی محافظت کند.

آنتی اکسیدان ها ترکیباتی هستند که به ترمیم آسیب سلول های شما ناشی از مولکول های مضر رادیکال های آزاد که باعث استرس اکسیداتیو می شوند، کمک می کنند.

استرس اکسیداتیو با چندین بیماری مزمن از جمله دیابت، سرطان و بیماری قلبی مرتبط است.

انگور سرشار از چندین آنتی اکسیدان قوی است. بیشترین غلظت آنتی اکسیدان ها در پوست و دانه ها یافت می شود.

با این حال، عوامل متعددی ممکن است بر غلظت آنها تأثیر بگذارد، از جمله انواع انگور، بلوغ، ذخیره سازی پس از برداشت و عوامل محیطی.

جالب توجه است که این ترکیبات مفید حتی پس از تخمیر نیز وجود دارند، به همین دلیل است که شراب نیز یک منبع آنتی اکسیدانی است.