توت فرنگی درجه یک برای کم کردن گریه نوزاد موثر است

توت فرنگی گیاهی چند ساله از تیره توت فرنگی وحشی است که در اوایل قرن هجدهم در اروپا با تلاقی گونه های توت فرنگی وحشی از آمریکای جنوبی ویرجینیایی و شیلیایی ایجاد شد.

در پایان قرن نوزدهم، تکرار انواع، به اصطلاح توت فرنگی درجه یک چهار فصل که میوه های درشت داشت. در حال حاضر، توت فرنگی به طور گسترده در کشورهای معتدل کشت می شود و تقریباً 2000 گونه دارد.

این یک گیاه چند ساله است که نیاز به مراقبت دقیق دارد باید خاک مناسب و بارور شده مناسب داشته باشد، به دما حساس است، در طول تابستان باید آبیاری شود. با ساقه های خزنده ای که ریشه می گیرند رشد می کند.

برگ ها بزرگ هستند و معمولاً از سه برگچه با لبه های دندانه دار، گل های سفید یا کرم تشکیل شده اند. مانند توت فرنگی وحشی، توت فرنگی نیز میوه ای ظاهری است که ته گل گوشتی شود.

آکنه های آن دانه های ریز روی سطح گوشت هستند. توت فرنگی رسیده بزرگ، قرمز و معطر میوه های بسیار ارزشمندی هستند. آنها حاوی آب 85 91 گرم در 100 گرم میوه هستند.

قند 7.5 گرم که به اصطلاح غالب است. لوولوز، همچنین توسط افراد مبتلا به دیابت به خوبی تحمل می شود، و اسیدهای آلی 0.8 گرم. آنها دارای بسیاری از عناصر میکرو و کلان مختلف هستند، به عنوان مثال. آهن، کلسیم، منیزیم، منگنز، فسفر، سدیم، پتاسیم.

آنها همچنین منبع ویتامین C هستند، به ویژه 64 میلی گرم در 100 گرم. این مقداری است که به طور کامل دوز روزانه لازم را برای یک انسان بالغ برآورده می کند.

علاوه بر این، حاوی ویتامین های گروه B، مقدار کمتری از A، E و K هستند. فیبر 1.4 گرم در 100 گرم نیز ارزشمند است. بهتر است آنها را به صورت خام مصرف کنید.

اما می توان از آنها برای تهیه غذاهای خوشمزه مانند سوپ، پیراشکی، کیک، کیک، دسر، کمپوت، نوشیدنی و کنسرو یخ زده، مربا، استفاده کرد.